Rule of thumb:


Tim, pls find time to read Great ideas!

Saturday, November 19, 2005

書局d效率都幾高

3:17 PM

之前幾日如果你有睇我日記,會發覺我post左一篇peter drucker既新聞,篇新聞講話一代管理學大師peter drucker過身,同講下佢一生人成就回顧‧


大師過身係國際大事,但係香港,如果唔係睇開business既書,都未必會識得佢‧peter drucker係晌十一月十一日過身既,但係香港新聞,就要到十三號先有報導‧過兩日,我見得閒,所以到書局睇睇新書,己經見到所有drucker既書都貼上peter drucker (1909-2005)既sticker,這使我很詑異,因為以前,我對香港書店既服務都好有保留,好似,如果你去定一本唔係好出名既外國書,可能要成半年至成年至有貨,佢地d書既分類都好有問題,好似,有本小說叫魔法廚房,有時你係唔會晌小說既書櫃裏面搵到,因為書局既人可能將本書放左去飲食嗰面,咁你呢世都唔洗指意搵到,你可能會叫d店員幫你,但因為你知道本書係乜類,所以叫佢搵都係唗氣,佢做既你之前都做過曬‧


這次,連新聞報紙都遲左報導,但書局收料就咁快,而且效率咁高,所以我覺得好神奇‧你諗下,叫人貼sticker好容易,但整sticker點都要幾日掛,我諗書局會晌drucker過身前己經造定,等佢一過身,立即貼上,如果我無估錯,香港d書局都唔係太差gei‧希望我無估錯la‧

Comments:

Post a Comment