Rule of thumb:


Tim, pls find time to read Great ideas!

Friday, January 06, 2006

HK 1

12:10 AM

今日我出街,如常搭車到上環再轉車,去到信德中心,我比一輛六門rolls吸引左,我看看車牌,見到寫着HK 1,車裏面無人,但就有個警察企左晌旁邊守住,我諗這輛車的主人都應該非富則貴‧


我玩完返屋企既時候,搭車行過中環,我又和這車相遇,佢泊左晌文華門口,harvey nichols附近‧見同這車咁有緣,所以返到屋企等登上網check下個車牌係乜水既,結果‧‧‧


唔知幾時可以比我坐下這部車呢?

Comments:

Post a Comment